Boekennieuws

Welkom bij Boekennieuws!

Graag houden wij u op de hoogte met de laatste boekennieuwtjes.

Onder dit item in de zoekbalk bevindt zich een menu:

Boekentafel – met elke maand de nieuw aangekochte boeken

Lezerservaringen – elke maand een nieuwe lezerservaring,

Vindt u het leuk om een leeservaring van een boek uit onze bibliotheek met ons te delen,

Stuur uw voorstel in naar info@damesleesmuseum.nl

Aanraderstafel - Vier keer per jaar verschijnt er een nieuwe aanraderstafel. Het thema en de selectie worden elke vier maanden met veel zorg door onze vrijwilligers samengesteld.

Natuurlijk kunt u deze boeken lenen en graag vernemen wij wat u hiervan vond.

Bekroonde boeken (in onderhoud) Hier vindt u later deze maand de lijst met bekroonde boeken die in onze bibliotheek aanwezig zijn. Met een kleine samenvatting van het juryrapport.

Overleden auteurs (in onderhoud) In deze rubriek komt later deze maand een overzicht met de auteurs die helaas het afgelopen jaar zijn overleden en die prachtige boeken hebben geschreven.

Wij hebben voor u een samenvatting gemaakt, welke boeken in onze bibliotheek aanwezig zijn en misschien heeft u al de boeken gelezen maar wilt u nog eens een boek herlezen.

Wij wensen u veel leesplezier!